Het lijkt erop dat je onze cookies nog niet hebt geaccepteerd. Klik hier om de cookies te aanvaarden en deze inhoud te bekijken.
Bij Umbris zijn we gespecialiseerd in het ontwerpen, produceren en monteren van hoogwaardige lamellendaken op maat. Onze oplossingen bieden niet alleen bescherming tegen zon en regen, maar creëren ook unieke buitenruimtes waar design en functionaliteit samenkomen. Als onderdeel van MEBO Steel | Construct combineren we vakmanschap in staal, inox en aluminium met innovatie en oog voor detail.
Ons vlaggenschip, het Umbris lamellendak, is een toonbeeld van Belgische kwaliteit en vakmanschap. Het biedt klanten de perfecte balans tussen esthetiek, duurzaamheid en comfort. Of het nu gaat om residentiële projecten of commerciële toepassingen, wij zetten onze expertise in om elke buitenruimte om te toveren tot een stijlvolle leefomgeving.
Ben jij klaar om deel uit te maken van een groeiend en ambitieus team dat werkt aan toonaangevende oplossingen in terrasoverkappingen? Sluit je aan bij Umbris in Lokeren en bouw mee aan de toekomst van buitenleven!
Ben jij een georganiseerde, klantgerichte en commercieel ingestelde professional? Wil je werken in een omgeving waar kwaliteit en design centraal staan? Dan is deze functie bij Umbris, specialist in hoogwaardige lamellendaken, iets voor jou!
Deze rol gaat verder dan enkel administratieve of commerciële ondersteuning. Als Technisch Commercieel Bediende / Administratief Project Assistant ben jij de ruggengraat van onze organisatie. Je bent de centrale spil die klanten en projecten van A tot Z opvolgt op administratief, commercieel én logistiek vlak. Je zorgt ervoor dat de customer journey vlekkeloos verloopt: van het eerste contact met de verkoper tot na de plaatsing. Dit maakt jou onmisbaar in het creëren van een uitmuntende klantenbeleving, waarbij alle touchpoints zorgvuldig worden opgevolgd.
Jouw verantwoordelijkheden
✔ Projectopvolging van A-Z: je begeleidt achter de schermen het volledige klantentraject en zorgt ervoor dat elk Umbris-project succesvol wordt afgeleverd. Je staat hiervoor in contact met diverse Umbris-collega's, gaande van de vertegenwoordigers en B2B Sales Manager tot de Projectleiders, Productiemanager en plaatsingsteams. Vanaf het eerste contactpunt van de klant word je ingeschakeld om hen te begeleiden doorheen hun aankoopproces. Waarbij je offertes opstelt, contact onderhoudt, vragen verwerkt, ervoor zorgt dat de nodige materialen voor de plaatsing besteld zijn, planningen opmaakt, ... Kortom, je fungeert als spin in het web en zorgt ervoor dat elke bestelde Umbris een totaalbeleving is voor de klant.
Er worden ook regelmatig technische vragen gesteld en/of problemen gemeld. Na een inwerkperiode kun je de meest voorkomende zelf oplossen door te bepalen of er een interventie dient te gebeuren, deze zo nodig te plannen, .. Voor de meer doorgedreven technische uitdagingen kun je echter steeds rekenen op jouw collega's en ben jij verantwoordelijk voor het opvolgen van de input van de R&D Manager en/of Projectleider zodat elke klantenvraag/-klacht vlot wordt behandelt en kwalitatief wordt opgevolgd.
Is de constructie geproduceerd en klaar voor installatie? Dan sta je in voor het plannen van de plaatsingsteams, contacteren van de klant voor beschikbaarheden en ben je uiteraard voldoende flexibel om zaken om te gooien indien de situatie daarom vraagt. Daarnaast kijk je in de aanloop naar de plaatsing ook na of alle nodige materialen, aangevraagd / in bestelling geplaatst door de Projectleider, aanwezig zijn tegen de afgesproken plaatsingsdatum zodat alles vlot kan verlopen.
✔ Order- en offertebeheer: verwerken van inkomende orders en opstellen van offertes, (tussentijdse) facturen, (internationale) verzendingsdocumenten, ...
✔ Klanten- en dossierbeheer: beheren van klantendossiers, databases,...
✔ Communicatie & advies: helder en professioneel communiceren met klanten en leveranciers, en klanten adviseren over onze producten en diensten
✔ Ondersteuning van sales & management: fungeren als rechterhand van het management en meewerken aan procesverbeteringen
✔ Aankoop & supply chain: ondersteunen van de inkoop- en supplychain-afdeling om tijdige leveringen te garanderen
✔ Commerciële inzichten: bijhouden van verkoopstatistieken en opstellen van rapporten om processen te optimaliseren
Wie zoeken we?
✅ Opleiding & ervaring: bachelor- of masterdiploma in een administratieve, communicatieve en/of logistieke richting of gelijkwaardig door ervaring
✅ Technische affiniteit: een achtergrond in architectuur, product design of een vergelijkbare sector is een pluspunt, maar geen vereiste
✅ Administratieve vaardigheden: ervaring met programma’s zoals Teamleader, Mailchimp is een plus. Kennis van Excel en ervaring in administratieve taken een must
✅ Commerciële feeling: ervaring in een commerciële omgeving is mooi meegenomen wanneer je onze klanten te woord staat, verwelkomt in de toonzaal, ...
✅ Talenkennis: je communiceert vlot in Nederlands en Engels. Kennis van Frans en/of Duits is een grote troef
✅ Persoonlijkheid: nauwkeurig, georganiseerd, stressbestendig en klantgericht. Je werkt zelfstandig, maar functioneert ook goed binnen een team
✅ Proactieve mindset: je denkt vooruit en streeft naar een uitmuntende service voor onze klanten
✅ Last but not least: een hart voor design en interieur
Klaar om de spil in ons team te worden? Solliciteer vandaag nog!
- Een veelzijdige functie waarin je écht impact maakt
- Werken in een innovatieve en kwalitatieve omgeving
- Een team met gedreven collega’s en een fijne werksfeer
- En uiteraard een loonpakket naar ervaring, inclusief maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, ...
Waarom kiezen voor Umbris?
Bij Umbris werk je in een familiale KMO waar een persoonlijke aanpak en teamwork centraal staan. Je krijgt een afwisselende en veelzijdige functie waarin je het verschil kunt maken. Dankzij de korte communicatielijnen heb je directe impact op de werking van het bedrijf en de tevredenheid van onze klanten.
Klaar om deel uit te maken van ons team?
Heb jij de kwaliteiten en ambitie om het verschil te maken bij Umbris? Solliciteer vandaag nog en help ons mee de toekomst van buitenleven vorm te geven! Klik op "solliciteren" of stuur jouw CV naar vacatures@mebo.be
Wij en onze partners gebruiken cookies om informatie op je apparaat op te slaan en te raadplegen. Zo kunnen we je gebruikerservaring verbeteren en relevante content en gepersonaliseerde advertenties tonen.
Je kan de cookies accepteren, beheren of afwijzen. Je kan deze popup via de cookieknop links onderaan op elk moment opnieuw openen om je voorkeuren aan te passen. Voor meer informatie lees je onze <a href=":link" target="_blank">cookie policy</a>.
Jobtoolz verzamelt anonieme gegevens voor het verbeteren van de gebruikerservaring. Lees hier het cookiebeleid van Jobtoolz.
Wij verzamelen met behulp van Jobtoolz, ons online sollicitatieplatform, uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.
Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.
Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).
Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.
Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier